Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 9.00 - 12.00 | |
Středa | 9.00 - 12.00 | 15.00 - 18.00 |
Pátek | 9.00 - 12.00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Sádku, Sádek 150, 572 01 Polička, v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 9.00 - 12.00 | |
Středa | 9.00 - 12.00 | 15.00 - 18.00 |
Pátek | 9.00 - 12.00 |
Telefonické podání: 461 724 225
Poštou na adresu Obecní úřad, Sádek 150, 572 01 Polička
Elektronicky na e-mail: obec@obecsadek.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 7mwa5c4
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | 200,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) | 3,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | Kč/ks |
ostatní náklady |
dle skutečně vynaložených nákladů |
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Telefon: 461 724 225
E-mail: obec@obecsadek.cz
Pondělí: 9.00 - 12.00
Středa 9.00 - 12.00, 15.00 - 18.00
Pátek 9.00 - 12.00
Popelnice: 28.12., 11.01., 25.01., 08.02., 22.02., 08.03., 22.03., 05.04., 19.04., 03.05., 17.05., 31.05.
Papír: kontejnery: 31.12., 07.01., 21.01., 04.02., 19.02., 04.03., 18.03., 01.04., 15.04., 29.04., 13.05., 27.05.
Plasty:
Kontejnery: 15.01., 12.02., 12.03., 09.04., 07.05., 04.06., 02.07., 30.07., 27.08., 24.09., 05.11., 03.12.
Pytle: 3.7., 31.7., 28.8., 25.9., 6.11., 4.12.
Nebezpečný o.: 08.04., 23.08.
Velkoobjemový odpad:23.08.