Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 15.00 |
Středa | 8.00 - 12.00 | 14.00 - 18.00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Sádku, Sádek 150, 572 01 Polička, v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 15.00 |
Středa | 8.00 - 12.00 | 15.00 - 18.00 |
Telefonické podání: 461 724 225
Poštou na adresu Obecní úřad, Sádek 150, 572 01 Polička
Elektronicky na e-mail: obec@obecsadek.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 7mwa5c4
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | 200,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) | 3,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | Kč/ks |
ostatní náklady |
dle skutečně vynaložených nákladů |
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Telefon: 461 724 225
E-mail: obec@obecsadek.cz
Pondělí: 8.00 - 12.00, 13.00 - 15.00
Středa 8.00 - 12.00, 14.00 - 18.00
Popelnice: 13.6., 27.6., 11.7., 25.7., 8.8., 22.8., 5.9., 19.9., 3.10., 17.10., 31.10., 14.11., 28.11., 12.12.
Papír: kontejnery: 23.6., 7.7., 21.7., 4.8., 18.8., 25.8., 1.9., 15.9., 29.9., 13.10., 27.10., 10.11., 24.11., 8.12., 22.12.
Plasty:
Kontejnery: 17.6., 1.7., 15.7., 29.7., 12.8., 26.8., 9.9., 23.9., 7.10., 21.10., 4.11., 18.11., 2.12., 16.12., 30.12.
Pytle: 1.7., 29.7., 26.8., 23.9., 4.11., 2.12.
Nebezpečný o.: 22.8.
Velkoobjemový odpad:7.4.