Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:
Pondělí 9:00 - 12:00Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí 9:00 - 12:00
Středa 9:00 - 12:00, 15:00 - 18:00
Pátek 9:00 - 12:00
Telefonické podání: pevná linka - 461 724 225
Poštou na adresu Obecní úřad Sádek, Sádek 150, 572 01 Polička
Elektronicky na e-mail: obec@obecsadek.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 7mwa5c4
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
200,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) |
3,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) |
Kč |
ostatní náklady |
dle skutečně |
Telefon: 461 724 225
E-mail: obec@obecsadek.cz
Pondělí: 9.00 - 12.00
Středa 9.00 - 12.00, 15.00 - 18.00
Pátek 9.00 - 12.00
Popelnice: 12.08., 26.08., 09.09., 23.09., 07.10., 21.10., 04.11.
Papír: 30.07., 13.08., 27.08., 10.09., 24.09., 08.10., 22.10.
Plasty:
Kontejnery: 30.07., 13.08., 27.08., 10.09., 24.09., 08.10., 22.10.
Pytle: 30.07., 27.08., 24.09., 05.11., 03.12.
Nebezpečný odpad: 26.08.