Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích, dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů a zákona 14/2017 Sb. (dále jen "registr"), ukládá veřejným funkcionářům oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce a dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, získaných za dobu výkonu funkce, případně finančních závazků, které veřejný funkcionář má.
Registr je veřejný a každý má právo do něj bezplatně nahlížet a pořizovat si z něj opisy a výpisy. Registr je fyzicky uložen na obecním úřadě. Nahlížení do registru je možné i v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.
Podrobné informace o legislativě vztahující se k nahlížení do registru oznámení naleznete zde:
Telefon: 461 724 225
E-mail: obec@obecsadek.cz
Pondělí: 9.00 - 12.00
Středa 9.00 - 12.00, 15.00 - 18.00
Pátek 9.00 - 12.00
Popelnice:
14.1., 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3.
Papír:
15.1., 29.1., 12.2., 27.2., 12.3., 26.3.
Plasty:
kontejnery 15.1., 29.1., 12.2., 26.2., 12.3., 26.3.
pytle 15.1., 12.2., 12.3., 9.4., 7.5., 4.6.